Αναδρομή στο παρελθόν - ©NikosT

Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αναδρομή στο παρελθόν

Αναδρομή στο παρελθόν
Φίλοι μου εδώ θα κάνουμε μια αναδρομή μέσο της ιστοσελίδας WAYBACK MACHINE Internet archive,
στην ιστοσελίδα μου, πηγαίνοντας τον χρόνο στο μακρινό 2007.
Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα web.archive.org, μπορείτε να εξερευνήσετε περισσότερες από 916 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες που αποθηκεύτηκαν με την πάροδο του χρόνου.

Έτσι και εγώ επιχείρησα να βάλω στην αναζήτηση την δικιά μου ιστοσελίδα με το NikosT.gr το οποίο έχω κατοχυρώσει από το 2004.
Έμεινα έκπληκτος όταν διαπίστωσα ότι πραγματικά έχει αποθηκευμένες χρονικές στιγμές από την τότε ιστοσελίδα μου.
Κάτι που και εσείς μπορείτε να το κάνετε και να τις δείτε.
Εκεί που στάθηκα ήταν σε δύο καλά στιγμιότυπα που για εσάς δεν έχει και πολύ έως καμία σημασία, αλλά για εμένα δείχνει έμπρακτα την αγωνιστική μου διάθεση, ιδικά για το θέμα Ολυμπιακή Αεροπλοΐα, μιας και οι καλοί “συνάδερφοι” μου κατά καιρούς, μετά το ξεπούλημα της OL.AV. με έκριναν αρνητικά και κατέκριναν με χυδαιότητα μέχρι σημείου απειλών με μηνύσεις για παραπληροφόρηση στον τότε υποτιθέμενο αγώνα τους … κατόπιν εορτής.
Εδώ όμως φαίνεται ποιος πραγματικά έκανε αγώνα πολύ πριν την τελική απόφαση , βλέποντας την καταιγίδα να έρχεται. Όταν λοιπόν οι φυγόπονοι αδιαφορούσαν, εγώ έβλεπα το κακό τέλος της ιστορίας της OL.AV.

Το παρακάτω άρθρο είναι από την ιστοσελίδα του σωματείου ΣΤΟΑ που είχα δημιουργήσει στο δικό μου doneme name και εταιρία φιλοξενίας της ιστοσελίδας μου, με δικά μου χρήματα, γιατι απλά δεν είχανε καν ιστοσελίδα σαν σωματείο.

17 ιουνιου 2007

Αν βάλουμε ότι η παραπάνω αεροπορική εταιρία (εννοώ την Ο.Α.)  συνεργάζεται με τους Γερμανούς όπου έχουν και την εκμετάλλευση του αεροδρομίου τότε υπάρχει σκάνδαλο αν υποκύψει η Ελληνική κυβέρνηση και το υπουργείο μεταφορών και προχωρήσουν στο πρωτοφανές να σπάσουν το συμβόλαιο προκειμένου να κάνουν ολοκληρωμένη εκμετάλλευση του ΔΑΑ.

Έλληνες πολίτες αυτής της χώρας σκεφτείτε ότι αν γίνει αυτή η παραχώρηση τότε θα έχουν οι Γερμανοί την πλήρη εκμετάλλευση του ΑΔΔ με απρόβλεπτες εξελίξεις προς την χώρα.

Ο κύριος Βασιλάκης αυτό που θέλει είναι να εκμεταλλευτεί την νοημοσύνη σας προκειμένου να μπει στο χρηματιστήριο και αν το επιτύχει θα ακολουθήσουν πωλήσεις για να καρπωθεί τα χρήματα σας.

Ένα άλλο θέμα που τον καίει είναι ότι τα πολύ διαφημιζόμενα αεροπλάνα που έχει, μόνο αγορασμένα δεν είναι. Τα έχει επί νοικιάσει με το σκεπτικό να δημιουργήσει εικονική εταιρία μεγάλου βεληνεκούς προκείμενου να εισαχθεί στο χρηματιστήριο. Αν δεν επιτύχει αυτό το σχέδιο την άλλη μέρα έχει κλείσει με λουκέτο η παραπάνω εταιρία λόγο χρεών.



ΟΑ: Η "εμφύλια διαμάχη" πιλότων οδηγεί σε ματαιώσεις πτήσεων ΟΑ
20/4/2007
21:16

Οι εσωτερικές διενέξεις μεταξύ των πιλότων των Ολυμπιακών Αερογραμμών και της Ολυμπιακής Αεροπλοίας οδηγούν σε ματαιώσεις πτήσεων.

Η φυγή των Βoeing 717 από τον στόλο των ΟΑ είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθεί ο αριθμός πτήσεων των ΑΤR.

Σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες, πιλότοι των Β717 αρνούνται να "υποβαθμιστούν" στα ATR, με αποτέλεσμα οι πιλότοι των ελικοφόρων ATR, ως μέτρο αντίδρασης, να δηλώσουν ασθένεια.
Η ανακοίνωση της εταιρείας:

"Από τις Ολυμπιακές Αερογραμμές ανακοινώνεται ότι λόγω αιφνιδιαστικών αυξημένων ασθενειών ιπταμένων χειριστών της εταιρείας, διαταράσσεται το πτητικό πρόγραμμα των επόμενων ημερών με συνέπεια η Διοίκηση της εταιρείας να βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να ανακοινώσει ματαιώσεις πτήσεων.

Ως εκ τούτου για αύριο, 21 Απριλίου 2007, έχουν προγραμματισθεί οι παρακάτω ματαιώσεις :
01. ΟΑ630/631 ΑΘΗΝΑ - ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ - ΑΘΗΝΑ
02. ΟΑ381/382 ΑΘΗΝΑ - ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ - ΑΘΗΝΑ
03. ΟΑ030/031 ΑΘΗΝΑ - ΛΕΡΟΣ - ΑΘΗΝΑ
04. ΟΑ788/789 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΣΚΥΡΟΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ο επιβάτες των πτήσεων ΟΑ381/382 ΑΘΗΝΑ - ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ - ΑΘΗΝΑ θα προωθηθούν με τις πτήσεις ΟΑ383/384.

Οι επιβάτες των πτήσεων ΟΑ030/031 ΑΘΗΝΑ - ΛΕΡΟΣ - ΑΘΗΝΑ θα προωθηθούν στους προορισμούς τους μέσω Ρόδου με τις πτήσεις ΟΑ702/703.

ΟΑ 383 ΑΘΗΝΑ - ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ ΠΡΟΓ. ΩΡΑ ΑΝΑΧ/ΣΗΣ 17:05
ΟΑ 384 ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ - ΑΘΗΝΑ ΠΡΟΓ. ΩΡΑ ΑΝΑΧ/ΣΗΣ 19:30
ΟΑ 702 ΑΘΗΝΑ - ΡΟΔΟΣ ΠΡΟΓ. ΩΡΑ ΑΝΑΧ/ΣΗΣ 08:55
ΟΑ 703 ΡΟΔΟΣ - ΑΘΗΝΑ ΠΡΟΓ. ΩΡΑ ΑΝΑΧ/ΣΗΣ 10:35

Καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την ενημέρωση των επιβατών των παραπάνω δρομολογίων ώστε να μην προκληθεί ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού.

Για τυχόν νέα ανατροπή του προγράμματος η Διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών ανακοινώνει ότι θα γίνει - στο μέτρο του δυνατού - προγραμματισμός ώστε να προκληθεί η λιγότερη δυνατή αναστάτωση και εκφράζει τη λύπη της τονίζοντας ότι γίνονται ενέργειες για την εξομάλυνση του πτητικού προγράμματος της εταιρείας".


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ((ΟΑ: Η "εμφύλια διαμάχη" πιλότων οδηγεί σε ματαιώσεις πτήσεων ΟΑ))

Γιατί δεν επεμβαίνουν τα σωματεία σας και να αποτρέψουν τον διασυρμό της εταιρίας σε μια τέτοια δύσκολη φάση όπου βρίσκεται σήμερα;

Αν αυτοί οι κύριοι για δικά τους συμφέροντα προβαίνουν σε τέτοιες ενέργειες γιατί δεν απομακρύνονται από την εταιρεία;

Δεν καταλαβαίνουν ότι με αυτόν τον τρόπο παίζουν παιχνίδια του ανταγωνιστή σας στρέφοντας τον κόσμο στην αγορά εισιτηρίων για την Aegean.;  Ένας επιβάτης



Αν γνωρίζαμε το μέλλον, και εγώ μαζί και κρατούσα τις σημειώσεις από την σελίδα μου, θα είχε πολύ γέλιο σήμερα.
Θα μπορούσα να αριθμήσω ένα σορό στιγμές και πρόσωπα που συνετέλεσαν στο θάψιμο της Ο.Α. αλλά ποιος ο λόγος;








Και πάμε σε ένα άλλο στιγμιότυπο που βρήκα και συγκεκριμένα είχα χάσει τις φωτογραφίες λόγο απώλειας του HDD, είναι μια εξόρμηση που είχαμε κάνει στα δρακόσπιτα της Εύβοιας.
Οδοιπορικό της κοινότητας στο δρακόσπιτο της Εύβοιας.



Στης 29 Αυγούστου μεσημέρι ξεκινήσαμε εγώ και ο Δημήτρης, σαν μέλη της φωτογραφικής κοινότητας, να κάνουμε οι δυο μας την πρώτη μας φωτογραφική εξόρμηση με την σημαία της σελίδας.  (Εκείνο το διάστημα είχα δημιουργήσει μια ιστοσελίδα για τους φωτογράφους με την ονομασία Community of Photography)

Ξεκινήσαμε λοιπόν για Ραφήνα με το lada του Δημήτρη, και η πρώτη μας ατυχία μας έκανε την χάρη να μας σημαδέψει, μιας και φτάνοντας, έφευγε το καράβι.

Δεν μασάμε όμως, φύγαμε ολοταχώς για Αγ. Μαρίνα, όπου και η πρώτη φωτογραφία από την ώρα αναμονής, μέχρι να εμφανιστεί το φέρι μποτ.

Περάσαμε απέναντι, μετά από μισή ώρα, και φύγαμε για το νότιο άκρο της Εύβοιας, όπου και θα κατασκηνώναμε.
Κάναμε την σχετική στάση σε super market και βενζινάδικο, εφοδιαστήκαμε και ξεκινήσαμε την διαδρομή.
Μέχρι ένα σημείο που ήταν άσφαλτος καλά ήταν, αλλά μόλις μπήκαμε στους χωματόδρομους έγινε ο χαμός.
Ότι πέτρα είχα στα νεφρά μου την κατέβασε.
Καλό το lada αλλά κουνάει πολύ. Μου θύμισε την καναδέζα στον στρατό.
Βέβαια είχαμε τον απαιτούμενο εξοπλισμό που μας καθοδηγούσε στους κακοτράχαλους χωματόδρομους των βουνών, ώσπου αργά το απόγευμα αντικρίσαμε το ακρωτήριο. Η πρώτη θέα ήταν το απέραντο γαλάζιο του αιγαίου μιας και αντικρίζαμε το κάβο ντόρο. Σχετικές δυο φωτογραφίες.


Το βράδυ αφού έπεσαι για καλά το σκοτάδι, και βέβαια είχαμε κάνει τις προεργασίες για τον ύπνο μας, φάγαμε και κάτι να σταθούμε στα πόδια μας, ξεκινήσαμε για τον Αγ. Γεώργιο, το εκκλησάκι στον λόφο, όπου και αρχίσαμε την νυχτερινή φωτογράφιση.
Καθίσαμε εκεί πάνω από τρις ώρες, και μετά κατεβήκαμε στην σκηνή, στην παραλία. Μην σκεφτείτε καμιά μεγάλη, ένα μικρό κομμάτι που ήμασταν τυχεροί, και το βρήκαμε, αλλιώς είχε πολύ αέρα και δεν στεκόσουνα πουθενά.


Σήμα από τηλέφωνα δεν είχαμε, οπότε ο Δημητράκης, βρήκε την ευκαιρία και αναρτήσει την κεραία των VHF, UHF, μακρά, μεσαία, για αριανούς, ότι τραβά η καρδιά σου.
Μίλησε και με φίλους, κοντά μας σχετικά, από την Κύπρο!!!!!.  Σχετική φωτογραφία.


Την άλλη μέρα το πρωί, πριν την ανατολή είχαμε σηκωθεί, και βγάλαμε τις φωτογραφίες μας. Μετά ανεβήκαμε στο λοφάκι, διερευνήσαμε το μέρος, βγάλαμε και άλλες φωτογραφίες, ήπιαμε τον καφέ μας, και μετά ξεκινήσαμε για τα δρακόσπιτο.



Το lada αναστέναξε από τους δρόμους, μάλλον χωματόδρομους, που σε ορισμένα κομμάτια, πρέπει να περνούσαμε εμείς μετά από την μπουλντόζα που τον άνοιξε. Όπως καταλαβαίνετε ότι πέτρα έμεινε στο νεφρό, όσο και να γαντζώθηκε, δεν μπόρεσε να αντισταθεί στα ελατήρια του lada, και πείρε την κατηφόρα για την έξοδο. Το καλό είναι ότι είδαμε μέρη που σε καμιά άλλη περίπτωση δεν θα βλέπαμε.

Από τα πολλά φτάσαμε με την καθοδήγηση του GPS που σημειωτέον ήταν το πρόγραμμα σε laptop, στο σημείο μηδέν. Αράξαμε το μουλάρι κάτω από το δέντρο, σχετική φωτογραφία,

πήραμε τα σύνεργα μας και αρχίσαμε την ανηφόρα για το καταφύγιο. Το καταφύγιο από εκεί που αφήσαμε το αμάξι δεν είναι παραπάνω από 300 μέτρα, αλλά λόγο του κακοτράχαλου εδάφους, σε κουράζει. Και δεν ξέραμε τι μας περιμένει μετά. Φτάσαμε στο καταφύγιο που μας αντάμειψε με μια απίθανη θέα. Σχετικές φωτογραφίες.


Γεμίσαμε τα μπουκάλια με νερό που έτρεχε από μια βρύση μέσα στο καταφύγιο, και ήταν και παγωμένο. Το κακό ήταν που δεν είχε σημάδια εξ αρχής για το μονοπάτι. Ώσπου να το σκεφτούμε, να σου και ένα ζευγάρι, ο Γιώργος με την Τασούλα,  που είχαν έρθει για διακοπές, και πήραν την απόφαση να ανέβουν στο δρακόσπιτο. Μιας και ήμασταν όλοι μαζί, μαζί ξεκινήσαμε και την ανάβαση προς την κορυφή. Ζέστη, κακοτράχαλη διαδρομή, αγωνία για να βρίσκουμε το μονοπάτι, κάτι και τα αγκάθια μέχρι ένα σημείο, μας συντρόφευσαν σε αυτό το επιχείρημα.


Η ανάβαση κράτησε πάνω από μια ώρα, και διανύσαμε στο σύνολο 2.124 μέτρα, εμείς, γιατί η διαδρομή στην ουσία είναι και κάτω από 1780 μέτρα, αν την ξέρεις.

Ανεβαίνοντας, μας ανταμείβει η θέα, με όμορφες φωτογραφίες.
Κάποια στιγμή φτάσαμε στο πρώτο πλάτωμα, που υπολογίσαμε ότι είναι στα 1000 με 1100 μέτρα, υψόμετρο. Η θέα απίθανη και κάτσαμε λίγο να πάρουμε μια ανάσα, πριν ξεκινήσουμε για την κορυφή, όπου θα βρίσκαμε το δρακόσπιτο. Σχετικές φωτογραφίες.


Μετά από το πλάτωμα ανεβαίνοντας φτάσαμε στον προφήτη Ηλία, ένα εκκλησάκι, που σε μαγέψει, από το φυσικό καμουφλάζ που έχει, και την αρχιτεκτονική που ήταν τα διάφορα διαμερίσματα. Σχετικές φωτογραφίες.


Αφού πήραμε μια δεύτερη ανάσα, ξεκινήσαμε για τον τελικό προορισμό, την κορυφή στα 1404 μέτρα υψόμετρο, που είναι και το δρακόσπιτο.

Ήταν κάτι το καταπληκτικό, και πραγματικά άξιζε όλο αυτό το περπάτημα μέχρι εκεί.


Οι μηχανές άναψαν από τα κλικ που έπεφταν σαν ριπές. Δεν ήξερες τι να τραβήξεις. Το δρακόσπιτο, την κορυφή, την θέα που έβλεπες όλη την Εύβοια γύρο γύρο, πραγματικά, αυτό που λένε εσύ και ο θεός, το νιώθεις εκεί.
Αφού καθίσαμε ώστε να ανακτήσουμε δυνάμεις, πήραμε την κατηφόρα για την επιστροφή.
Πραγματικά ήταν κάτι καλό και εποικοδομητικό, και κρίμα που ήμασταν μόνο οι δυο μας.



Θέλω να πιστεύω ότι θα μεγαλώνει η παρέα σιγά σιγά, αρκεί να υπάρχει καλή διάθεση και θέληση. Μέρη βρίσκουμε.
©copyright design and developer 2004-2025 ©NikosT. All rights reserved.
Επιστροφή στο περιεχόμενο